HET JAAROVERZICHT VAN 2014 VOLGENS MIJN IPHONE
Door disciplines als filmkunst, vormgeving, montage, timelapse, hyperlapse, motiongraphics en animatie samen te brengen produceren we aansprekende en doeltreffende webvideo.
Webvideo, bedrijfsfilms, promovideo’s, animaties, timelapse, hyperlapse, muziekvideo,voorlichtingsfilms, kunstprojecten, Corporate storytelling, explanimation, motiongraphics, videoproductie
883
post-template-default,single,single-post,postid-883,single-format-standard,infographer-core-1.1,infographer-child-theme-ver-1.0.1,infographer-theme-ver-2.2,ajax_leftright,page_not_loaded

HET JAAROVERZICHT VAN 2014 VOLGENS MIJN IPHONE

Alle foto’s en video’s van mijn Iphone -gemaakt tussen kerst 2013 en kerst 2014- in anderhalve minuut.

En jawel, we hebben hier te maken met een traditie! Het is namelijk inmiddels de derde keer (hier die van 2013 en 2012 ) dat ik het iphone-jaaroverzicht in elkaar heb gezet.
Het was weer een druk jaar met lasagna, pizza en Poolse worst. Pluk vd Petteflet, Bollo, Hazelaars en Meester Ruud. Een aantal beurzen, Oma 70, Zonneland, het WK en veel ASML. Met reisjes naar Bretagne, Guernsey, Disney, Achtmaal en de poolcirkel. Qua muziek een hoop Gospel, een kleutermusical en nog altijd Okkernoot.

Muziek: Promises Of No Man’s Land van Blaudzun- De NOS-tune van de Olympische spelen in Sotsji

TAGS > ,